V neděli 11. listopadu přijel Martin na bílém koni. Byl to první sníh na naší zahradní
železnici a tak jsem musel pořídit několik "zasněžených" fotografií. Žádné soupravy
jsme však neprovozovali, protože asi se sedmi centimetrovou vrstvou těžkého sněhu
by si ani jedno hnací vozidlo neporadilo.
Celkový pohled na stanici Javorník.
Skladiště a staniční budova. Vlevo je staniční budova Vřesová.
Zasněžená zauhlovací stanice.
Skladiště.
Staniční budova.
Koleje a nástupiště nejsou pod přívaly sněhu vidět.
Pila lesního závodu.
Stavědlo St2.
Pohled na stavědlo a pilu.
Pohled na pilu přes zasněžené stromky.
Pohled na stavědlo. Lokální trať je také pod sněhem.
V pondělí 4. června byly uskutečněny další zkušební jízdy, tentokrát zaměřené na průjezdnost
rychlíkových vozů po hlavní trati ze žst. Javorník do žst. Ořechov. Byly nasazeny 2 soupravy:
- rychlík R655 "Moravan" tažený elektrickou lokomotivou RhB Ge 4/4 II
- rychlík R735 "Javorník" tažený dieselovou lokomotivou ÖBB 2095.06
Rychlík R735 "Moravan" připraven k odjezdu ze žst. Javorník.
Soupravy v žst. Javorník - - R735, Os4947, R655 a souprava čekající na příjezd parní lokomotivy z depa.
Rychlík R735 "Moravan" vjíždí do výhybny Dolní Kamenice.
Rychlík R735 "Moravan" projíždí výhybnou Dolní Kamenice.
Rychlík R735 "Moravan" přijel do stanice Ořechov. V popředí je R655 "Javorník"
Rychlík R735 "Moravan" ve stanici Ořechov.
Přepřah lokomotivy.
Parní lokomotiva RhB 11 "Heidi" v zauhlovací stanici.
Parní lokomotiva RhB 11 "Heidi" v zauhlovací stanici.
Dieselová lokomotiva 3005 na odstavné koleji ve stanici Smrk.