|
Stanice Moravany je na poměry zahradní železnice poměrně velká stanice a tak si
zaslouží i velkou budovu depa kolejových vozidel, která na skutečné železnici slouží
pro technické prohlídky a opravy trakčních vozidel. Pro stavbu budovy depa jsem vybral
dvě identické stavebnice základního modelu, aby byla budova průjezdná a dva rozšiřující
moduly, vše od firmy Piko.
|
Stavebnice budovy depa od společnosti PIKO. |
Jednotlivé díly stavebnice. |
Stavební návod. |
Rozšiřující modul depa. |
Jednotlivé díly stavebnice. |
Stavební návod. |
Díly bočního vchodu. |
Díly bočního vchodu. |
Další díly boční stěny a jejich postupné sestavování. |
Sestavování stěn z rozšiřujících modulů, které mají i neprosklené části. |
Jednotlivé segmenty stěn jsem mimo přilepení ještě zafixoval
hliníkovým pásem, který jsem prošrouboval a nabarvil cihlovou barvou
na plastikové modely. Hlavičky šroubů na vnější straně jsem zapustil
a přelepil nabarvenou plastovou krytkou (viz foto níže). |
Kompletace vjezdových vrat. |
Nosníky střešních dílů jsem uprostřed vyztužil plastovým profilem,
který jsem nabarvil odpovídajícím odstínem šedé barvy. |
Nalepené střešní nosníky. |
Sestavování schodů do depa. Ve spodní části stěn jsou patrné
přilepené plastové kryty šroubů, nabarvené syntetickou barvou na plastikové modely. |
Sestavené depo. |
Budova depa je sestavená - celková délka je úctyhodných 230 cm.
Přeprava z dílny na zahradu bude vzhledem k dispozicím schodiště celkem fuška.
|
|